top of page

Ακμή!Πως την αντιμετωπίζω;Τι επίπτωση έχει στην ψυχολογία μου;

Updated: Jun 15, 2019

Η ακμή είναι κάτι που έχει πολλές πλευρές με λίγα λόγια υπάρχουν πολλοί παράγοντες που σου δημιουργούν ακμή! Για παράδειγμα μπορεί κάποιος να αποκτήσει ακμή από τα γαλακτοκομικά ή από την σοκολάτα! Εγώ προσωπικά την ακμή την απέκτησα στα 14 μου δηλαδή στην εφηβεία λόγω περιόδου και μεγάλης ανάπτυξης σε συνδυασμό με τη μεγάλη μου ορμονική έκρηξη! Την ακμή την αντιμετώπισα με δυσκολία διότι στην ηλικία που ήμουνα δεν υπήρχαν ανεπτυγμένες και εύκολες λύσεις για την αντιμετώπιση της! Μέχρι και τώρα μπορεί να τύχει να έχω κανα δυό σπυράκια αλλά καμία σχέση με τα σπυράκια που είχα πριν!

Προσωπικά δεν με βοήθησε κανένα καθαριστικό προσώπου και καμία κρέμα! Τώρα θα μου πεις τι τελικά σε βοήθησε; Με βοήθησε μία συσκευή από τα Beauty Home Clinic η συγκεκριμένη συσκευή ονομάζεται Peel Skin Spa! Όμως γιατί με βοήθησε η συγκεκριμένη συσκευή;Διότι η ακμή προκαλείται από την υπερδραστηριότητα των σμηγματογόνων αδένων, σε συνδυασμό με την απόφραξη των πόρων! Αυτή λοιπόν η συσκευή τι κάνει; Αυτή η συσκευή λοιπόν κάνει έναν δερματολογικό καθαρισμό! Απομακρύνει όλα τα νεκρά κύτταρα της επιδερμίδας και πραγματικά οι πόροι σου μετά από τον καθαρισμό με την συγκεκριμένη συσκευή αχνοφαίνονται! Η συσκευή καθαρίζει σε βάθος την επιδερμίδα σου οπότε δεν είναι εύκολο να γίνει απόφραξη των πόρων σου διότι η επιδερμίδα σου θα είναι πεντακάθαρη! Το χρησιμοποιώ εδώ και 6 μήνες στην επιδερμίδα μου μόνο μια φορά την εβδομάδα και πραγματικά η ακμή μου έχει καθαρίσει τελείως!! Δεν μπορείτε να φανταστείτε αυτούς τους 6 μήνες που έχει καθαρίσει η ακμή μου πόσο πιο πολύ η διάθεσή μου έχει ανέβει! Από εκεί που μπορεί κάποια βράδια να κοιταζόμουν στο καθρέφτη, να έβλεπα τα σπυράκια μου και να έβαζα τα κλάματα τώρα είμαι πολύ πιο χαρούμενη και ευχαριστημένη από την επιδερμίδα μου και ελπίζω να μην αλλάξει ποτέ αυτό! Αυτή λοιπόν είναι η εμπειρία μου με την ακμή!❤

Ελπίζω να σε βοήθησα αρκετά!❤






34 views0 comments
bottom of page