top of page

Γιατί ταλαιπωρήθηκα με την αποτρίχωση; Και πως σώθηκα!!

Κορίτσια μου γλυκά!! Είμαι σίγουρη ότι και εσείς σε κάποια φάση της ζωής σας θέλατε να απαλλαγείτε από την ενοχλητική τριχοφυΐα !!! Και λογικό γιατί στην εφηβεία ειδικά εμείς κορίτσια θέλουμε να είμαστε στην εντέλεια,να είμαστε αψεγάδιαστες χωρίς ίχνος σπυριών αλλά και χωρίς τριχοφυΐα γιατί μην κοροϊδευόμαστε δεν είναι και το ότι πιο κολακευτικό για μια γυναίκα να έχει πολλές τρίχες , όσο και να λέμε είναι πολύ αντιαισθητικό!! Λοιπόν εγώ από τα 12 μου ήθελα να κάνω αποτρίχωση αλλά οι γονείς μου ήταν αντίθετοι και με άφηναν μόνο με ψαλιδάκι!! Αλλά το ψαλιδάκι δεν αφήνει ωραίο αποτέλεσμα και αφήστε που μετά από δύο μέρες βγάζω ξανά τρίχες! Από τα 17 μου άρχισα να κάνω μόνο με ξυραφάκι! Στα 18 άρχισα να χρησιμοποιώ κερί που μεν μου κράταγε για περισσότερο αλλά ήταν πολύ μεγάλη ταλαιπωρία αφήστε κιόλας που πονάει και πάρα πολύ!!! Στα 19 μου που είμαι και τώρα ανακάλυψα μία συσκευή από τα Beauty Home Clinic! Μάλλον πρέπει να κάνω κάποια αφιέρωση για αυτή την εταιρία γιατί ότι έχω αγοράσει από εκεί είχε πολύ καλά αποτελέσματα! Αυτή λοιπόν η συσκευή ονομάζεται Master Photolysis και από εκεί που σκεφτόμουν να πάω σε κάποια αισθητικό να μου κάνει laiser αγόρασα την συγκεκριμένη συσκευή περιμένοντας να κάνει κάποιο θαύμα και έκανε πραγματικά! Από την πρώτη φορά που την χρησιμοποίησα είδα αποτέλεσμα! Συνέχισα να την χρησιμοποιώ τον πρώτο καιρό κάθε 15 ημέρες και τους 2 μήνες που την χρησιμοποιούσα κάθε 15 ημέρες οι τρίχες μου εξαφανίστηκαν! Τώρα λοιπόν την χρησιμοποιώ μόνο όταν βγάζω τρίχες δηλαδή σχεδόν κάθε 2 μήνες και πραγματικά με αυτήν την συσκευή σώθηκα από το θέμα της τριχοφυΐας!! Πάλι οι τεχνολογίες ομορφιάς κάνανε τα μαγικά τους και απαλλάχτηκα από την τριχοφυΐα μία και καλή! Ελπίζω να σε βοήθησα!❤



7 views0 comments
bottom of page